adtech

12 Temmuz 2011 Salı

En Son ne Bitirdim ben yaaaa?

Tamam hatırladım :
Harlan Coben  -ORMAN-

Sıkılıkla belirtirim, vasıfsız okuyucuyum ben, öyle entellektüel, kafası çok çalışan, efendime sööğliyim çok ciddi bi kadın diilim yani.
Ben okumak için de okurum, öğrenmek içinde.
Elimde 1 Çocuk Psikolojisi,
1 Siyasi Kitap,
1 de Güncel kitap olur.
Siyasi kitabı ve psikoloji kitabını bitirene kadar 3-4 güncel roman biter 1 ay içinde.
Ha çok şükür okudukça öğrenirim de bişeyler ama öyle dedim ya iddalı bi tip değilim.
Şimdi bu adamın kitapları da polisiye denebilecek, aksiyonlu falan; hikayesi güzel, anlatımı iyi, karakterleri dikkat çekici, çeviri dili sorunsuz ( kafa karıştımayan) kitaplar.
Okurken TV seyrediyormuş hissi veren, keyif verici denecek cinste.
Velhasılı, ben her gördüğüm yerde alıyorum bu adamın kitaplarını size de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: