adtech

23 Ekim 2012 Salı

ANA

.
Her kadın daha hamile kaldığında hormonları ile anne olurmuş...
Galiba ben, her çocuğumda biraz daha anne olup yufkalaştırıyorum yüreğimi.
Bi haber geldi bi kaç gün önce,
Osmaniye deki Süriyeli Mülteci Kampında Yaşayanların her şeyi varmış ama ne de olsa Yanlarına sadece canlarını alıp kaçtıkları için evlerinden, zenginliklerinden ve varlıklarından; çok fazla kıyafete ihtiyaçları varmış diye,
Düşündüm birden ya ben de onlardan biri olsaydım yanıma sadece yavrularımın canını alıp kaçmak zorunda kalsaydım -çok şükür rahat olan- hayatımdan zevklerimden, lükslerimden diye.....
Ağır geldi valla bu fikir yüreğime...

Sonra  birkaç zamandır Cengiz Aytmatov'u  keşfedip okuyan biri olarak devam ettim o akşamda TOPRAK ANAyı okumaya...
Galiba bi 5 dakka hıçkıra hıçkıra ağladım
Ana olmak ne zor şey.......
Not bu kitap savaşta oğullarını, kocasını ve gelinini kaybeden bi anayı anlatıyor.
ALLAH HİÇBİR MİLLETE SAVAŞ GÖSTERMESİN, ÇÜNKÜ SAVAŞTA İNSANLAR ÖLDÜRÜLEREK YOK EDİLMİYOR MİLLETLER.

Bir milleti yok etmek için kadınlara ve ÇOCUKLARA tecavüz edip, kısaca hepsini delirtip, daha fazla çoğalması engelleniyor.bu sayede üremeyen milletler tarih sahnesinden silinip gidiyor

Hiç yorum yok: