adtech

3 Kasım 2012 Cumartesi

EVLİLİĞİ PEKMEZ SANDIM



Evliliği Pekmez Sandım
Yerim yerim bitmez sandım
Meğer ballı börekmiş
Meğer diyet ekmekmiş....


Erkeklere de okusalar acaip yarayacak tam bir kadın kitabı....
İşte budur Türk kadınının hayatı...
Valla okuyunca bu dedim bu,Sevgili PSİKİYATRİST( bu kelimeyi büyük yazdım çünkü anlamıda büyük) arkadaşım Arzu'dan(Uzm. DR. Arzu Sarp) aldım bunu da
" --Oku bak süper bi solukta biter "dedi,kitabı aldım gülümseye gülümseye, oflaya, ahlaya "--benim hayatım da bi yerde bu YA DA yok canım bu da hayat mı?" diye diye okuyup yarısına gelince kitabı 2. kez okuduğumu fark ettim.Ama değil sıkılmak 1-2 sene sonra tekrar okumak için kitaplığıma eklemeye karar verdim.
hatta Samsun'dan ayrılırken sevdiğim arkadaşlarıma birer tane hediye ettim. Bence tüm kadınlarda olmalı yani :))
Şimdi,
--Ey,İnsanKızı
Kitabı acilen edin, kocan okumasa da sen okur güzelce eğlenirsin,Hem tekerleme de güzel;söyler, güler hatta sonuna da ekleme yaparsın.Mesela ben yapiim
Meğer dünyadaki cennetmiş... :))))
(Kocama yağ çektim)
Not: Kitabın adı değişti.
Eşim Aşkım Olsun

Hiç yorum yok: