adtech

30 Aralık 2009 Çarşamba

AŞURE


Hırsla gece saat 2 de yine apartmanın ilk aşuresini yapmaya karar verip (ki burası yeni apartmanım ve şehrim) hemen ıslamalarıma geçiyorum.
"Allahım,sen bu sene de evimi ve hayatımı bereketli kıl,kazancımız, mutluluğumuz ,soframız ve herkesle paylaşabilme isteğimiz bol olsun,sen kudretini üstümüzden eksik etme,sen gönlümüzü bol kılmada kuvvet ver ya rabbim!!!!"
Aşağı yukarı hep bu dua ile başlarım aşureye,genelde de 8 lt lik büyük tencere niyeti ile başlayıp ( +6 lt lik düdüklü +4 lt lik tencere ikilisini de ekleyerek) ; pişirmeyip resmen taşırarak; hatta işkenceler yaşayarak, çok şükür alnımın akı,gönlümün pakı ve tabiki MUTFAĞIN ALTI ile bitiririm.
Çünkü mutfağıın üstü görünemeyecek kadar atl üst olmuştur.
Haydi "Bismillah" 26 Aralık cumartesi gece 2 de başlıyoruz......

VE BAŞARDIM

Neyi Mi???
1. Fasulyeyi haşlarken yaktım.
2. Bu sene de 8 lt niyeti ile başalyıp son 4 lt den kurtarıp, sadece 14 lt cik yaptım. Yani miktarı tutturdum.
3. Apartmanın ilk aşuresini ben dağıttım.
4.Mutfağın sadece altı üstüne geçmedi, sağ ve sol artık ortada birleşti....
Olsun  BAŞARDIM. ELİME SAĞLIK, HANEME BEREKET ŞAHANE OLDU :))))
Araya hayatımın en önemli parçasını da sıkıştıdım ki; dikkatli bakıca fonda hayatımın anlamı, herşeyimin 5 te 2 si ÖZDEMİRS görülüyor( 3/5 i Horuzlar oluyor) .
Lütfen fona dikkatli bakın. Orda kabarmış fiskos sehpama; önce ahşap boyama ardından da yuvam, kocam, ve yavrumun benle birlikte çekilmiş fotoları ile yapılmış kolaj çalışması ile canlanmış yeni hali var.
Sehpa güzel oldu, hatta harika oldu.
Çünkü resmen yüreğim havalanıyor ona baktıkça.
 İNSAN SEVDİKLERİ OLMAZSA, MUTLU OLMAZ, MUTLU OLMAZSA DA YAŞAYAMAZ.
( sizi bilmem ben mutlu olmak için yaşıyorum :)))))

1 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Allah kabul etsin canım.
Yaşamınızca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep sizin olsun.
★MUTLU YILLAR ★