adtech

5 Ocak 2010 Salı

Danielle Steel

Ya koptum ben bu tv işnden, en azından dizilerden.
Aynı anda 5 kitap oku,  blog yaz,foto çek, seslendirme yap, annelik yep, eşilik yap, kendine bak, dinlen ve falan ve filan derken zaten 24 saat yetmiyor ortalama 5-6 saat ancak uyuyabiliyorum. Arada sırada TV de film izliyorum. Ha bazen harbi çok sıkıyor tüm bunlar alıyorun elime alakasız bi kitap 1 bilemedin 2 günde yala yut yapıp acaip dinlenip; deşarj oluyorum.
İşte bu kadının kitapları böyle bişey; bomboş...
Yani dizi tadında hayatı anlatıyor ve katiyyen yormuyor seni. kısa bi süre kitapla akıcı dili ve tabiki iyi çevirisi sayesinde başaka bi hayat yaşayıp tatil yapmış gibi dinleniyorsunuz.
Tavsiye ederim. Şiddetle....


Bir de şunu belirteyim, bu kadının bende 7-8 kitabı var. Samsun2dan osmaniye2ye geçerken toplu halde almıştım ordaki ucuuuuuuzzz kitapçımdan, tanesi 5 tl'ye...
napiyım, ucuz kitap da iyi bişey. Ama artık hepsini   http://www.kitapyurdu.com/ 'dan alıyorum. Şu an en ucuz orjinal kitaplar orda...

Hiç yorum yok: