adtech

29 Ocak 2010 Cuma

HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN :))

Efendim Çalışkanarı olarak allem ettim, kallem ettim, kendimi blogger dünyasına da adapte ettim, mimlenme başarısını da gösterdim.( Yeteneksizin, mersi şekerim)
Allah çevremdekilerin yardımcısı olsun.
Cümlesine kolay gelsin, çekecekleri var,herkese hayırlı uğurlu olsun....
AMİN.......


Enteresan özelliklerim;
bi kere 7 yetmez bana, çok enteresanım bu 1,
benim çene açıldı mı kapanmaz bu 2,
Dur hadi acıdım 7 de sınırlıycam, böyle de tatlıyımdır; bu da 3,
Gelelim bana.....

  1. Aynı anda 5-6 işi yaparım, feci şekilde dikkat eksikliğim var, dolayısıyla evim -temiz, çekmeceleri düzenli ama- dağınıktır
  2. Herşeyi merak ederim, sorar-öğrenirim,üstüne bilmeyene öğretirim ama haddimi bilirim, üstada saygım büyüktür.Acayip pratik bi zekaya sahibimdir.Hertür lüzumsuz konuda inanılmaz kafa çalıştırır bu sayede konuya vakıf olurum..
  3. Herkesi severim, acayip arkadaşım vardır ve arkadaşlarımın bi kısmı cidden acayiptir, ama bu beni rahatsız etmez, bilakis çeşitlilik yaratır,hoşuma gider.
  4. Çevremdeki herkesin konuştuğunu, yazdığını dinlerim, gerçekten dinlerim, anlarım, yorumlarım,sonraki sohbetler de kullanırım.( Yeteneksizin; kpss ye hazırlanıyor, tatesal yiğeni Oğuz'a minnet borçlu, Kalpkurabiye nişanlısını çok seviyor, dalga sesleri kitap kurdu- azıcık canı yanmış- dertli, muhabbet çiçeğimin ananesi iyi ama tam düzelmedi vs vs)
  5. Süper ders çalıştırırım. ders çalışmaktan nefret eden biri olarak (hayatımda sadece y.Lisans yaparken-ki bu bi mucize idi,nasıl olduğu da hala muğallak- ders çalışmıştım) herçeşit ders ÇALIŞMAMA  yolunu bilirim.yani kimse benden kaçamaz.
  6. Uykuyu sevmem, daha doğrusu gece yatmak değil, yatmamak için savaşırım.Sonra sabah kalkamam.Yani genellikle "ÜZERİMDEN TREN+ KAMYON+TIR+ BERİL GEÇMİŞ GİBİ" kalkarım ama direk kalkarım.ortalama 5-6 saat uyurum.sonra bi gün yamulup erkenden 12 de yatarım 8 saat uyur, süper dinlenir, 1 ay daha sürünmeye devam ederim.
  7. sapıtık bi okuyucuyumdur. en çok geceden sabaha kitap bitirmeyi severim. ayda ortalama 3-4 geceyi bu şekilde geçirir, ertesi gün de normal saatim de yatar 4-5 saat uyurum yani açığı kapatmak gibi çabam olmaz.
  8. Bunu da yaziyim mı? N'oğlur? yemek yapmaya bayılırım. Mutfakta saatlerce kalabilirim, bu gün yaptığım gibi aynı seferde 5-6 çeşit pastayı sırf evde yemek için yapabilirim. Ama sonra toplamaktan nefret ederim.
  9. İftiharla söylüyorum ve yeni MİMİ ben başlatıyorum...
Ben yemekçi bir kadınım,ben dağınık bir kadınım, ben keyfine düşkün bir kadınım, ben kendini seven bir kadınım, ben çok özür dilerim - çok çok mutlu olsamda- mim  okumaktan bay gelen bi kadınım ( ben normal yazı okumak isteyen ve) inşallah bu mim işini şimdilik son bulduran kadınım..........


BAŞ BELASI BEŞ MİM 

1. yemekçi kadın mısın, temizlikçi kadın mı???
2. dağınık kadın mısın, düzenli  kadın mı?
3. İşi mi bitirirsin, keyif mi yaparsın?
4. Kendini mi seversin, düzenli olmayı mı?
5. Mim işi son bulsun mu, bulmasın mı?


Mimi bitecek olanlar:


Önemli not: bu Mİm 2 aşamalıdır. İsteyen sevgili arkadaşlarım 7 maddelik olanı da yazsın ama öncelikle son "BAŞ BELASI BEŞ MİM" kısmı cevaplanmak zorunda




5 yorum:

tub@ dedi ki...

s.a.
değerli yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler, bende sizi izlemeye aldım :)

mim cevaplarınız çok hoş,sizi yakından tanımak güzeldi,

sevgiler ;)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ewet yakından tanımak güzeldi! ama mimden bay geldi demem nolur daha yeni başlıyoruz:P bende çok sevmiyorum ama insanları kırmamak adına cevaplıyorum oyüzden mimler son bulmaz canım:))

kalpkurabiye dedi ki...

ben baş belası 5 mimi alıyorum tatlımm yarın cevaplayacağımm:))

SEVGİ dedi ki...

Evet Çiğdem hanım bende yorumunuz için teşekkür ediyorum...
Ayrıca sizde kilolu bir insan olmadığınıza göre gıcık olmaya gerek yok herhalde .:-)))
cevaplarınızda gerçekten ilginç ama tanımaya değersiniz...
mimi konusunda da aslında aynı pencereden bakıyoruz ..
izlemeye devamm...
sevgiyle kalın..

CAHİDE dedi ki...

Aaaah canımın içi!Bu mimlerden kurtulmak istiyorum:)ve kısaca burada cevap vereceğim.
Ben sıradan bir ev hanımıyım diyemem.Hatta çoook sıradışıyım.yazı yazar şiir yazarım,kitaplarımı ağlayarak okurum.yemekte yaparım,temizlikte.Dağınıkta olurum,acaip düzenlide.İşimi yaparken keyif alırım.En çok kendimi severim,çünkü kusursuz bir insanım tüm insanlar gibi(yaradılış olarak)Düzenide severim ama her daim olmuyor tabi,dört çocuklu olunca:)
Ve lütfen mim işi son bulsuuuuun!Çünkü paylaşacak çoook şeyim var:Beni anladığını biliyorum güzel insan....