adtech

30 Ocak 2010 Cumartesi

Maraz...

(Hande ALTAYLI,Remzi kitabevi)

"GENÇ, TÜRK, KADIN, İYİ YAZAR "
bu ifadeleri hakeden ve Bestseller kitaplar yapabilecek çok az KADIN YAZAR  olduğunu düşünüp; bi kadın olarak -bir taraftan da utandım bu histen ama ne yazık ki- ön yargıyla aldım kitabı.
( E. Şafak gibi birkaç tane çağdaş iyi yazar kadın tanıyorum, şu cahil kafamla...)
Ama bırakın iyiyi mükemmel buldum.
Hikaye de çok güzeldi,anlatım dili de karakter işlenişi de, olay ağı da.
Sayfaları merakla çevirip;acıları derinden yaşayarak okuyorsunuz ve "Son" da keyif
veriyor.
Üstelik Aslı''yı "Aşka Şeytan Karışır''ın kahramanı olarak kullanması da çok
hoş olmuş (radaki farklı bi Aslı olsa da akılda kalıyor)
yalnız büyük okur ( benim gözümde öyle) Dalga seslerinden edindiğim bilgiye göre kitaplarını basmasında kocasının da faidesi olmuş.
KOCASI aracı ise de bu yazarın benimle tanışması, yorumum şudur; ben sevdim kardeşim....

HAH   HAH    HAAAAAAAA

ya ben eski blogumda yazmışım bu kitabın yorumunu, olsun  kitapyurduna da bu yorumu yapmıştım.
Dur eskisini de yaziiim:

"Ben bu kitabı da çok sevdim.
Akıcı anlatımı duru,tekrar tekrar okumuyorsunuz paragrafları
 "ne anlattı,ne tasviri var burda yaa?" diye.
Akıp gidiyor hikaye merak da uyandırıyor.Kurgu ve kahramanlar hakikaten ilginç. Ama burda işin en ilginç yanı biz ya da arkadaşlarımızın özelliklerine sahip olmaları. Yani bizden birinin hayatı okuduğumuz.
Sanki okumuyor da dedikodu yapıyor gibi zevk veriyor insana...
İlk fırsatta "Aşka Şeytan Karışır" kitabını da alıcam :)))"

Hala arkasındayım bu fikirlerin de haaa..

13 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yazarın hiç bir eserini okumadım..Ama yazınızla berak etmedım de değil.
Alıp okumak şart oldu bana !
Teşekkürler bilgilenmiş oldum sayenızde..

Sevgilerle..

kalpkurabiye dedi ki...

uzun zamandır okumadığımı farkettim sayende:(( ilk fırsatta alacağımm bendee bu arada yorumun için çok teşekkür ederimm balımm öpüyorumm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ben bir kitap kurdu olarak mutlaka deneyeceğim. Şu sıralar ders çalışmaktan, işe gidip gelmekte kitap okumaya pek fırsat bulamıyorum.Ama yazın 2 günde 1 kitap bitirdiğimi biliriçm. Bunuda arşivime ekleyim :)Yaza artık.
Sevgiler.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

söz bundan sonra sizin blogcuları dolaştığınız saatlerde tarif yayınlamayacağım.:) kendim adıma söz veriyorum diğerlerini bilemem.::))ziyaretleriniz için teşekkürler.sevgilerimi gönderiyorum.

balböcükleri dedi ki...

eski yeni farketmez kitap iz bırakmış belli merak ettim şimdi

casminella dedi ki...

Ben okudum ama darılmazsanız sizin gibi düşünmediğimi belirteceğim. Ayrıca Elif Şafak'la aynı kulvara koymak Elif Şafak'a biraz haksızlık olmuyor mu... Dili açısından çok fark var bence. Hande Altaylı'nın kitabını okurken çok bilindik cümleler okuyormuş gibi hissettim (Okuduğum kitabın bu hissi vermesini hiç sevmem). Ben bir kitap severim, ama bu kitabı sevmedim...

zeynepin sesi dedi ki...

canım ben de okudum bu kitabı ve beendim..aslında aşka şeytan karışır için de çok güzel yorumlar duydum..merak ediorum onu da..

Çalışkan Arı dedi ki...

Zeynebim, ben de beğendim biliyosun ya, Aşka şeytan karışır2ı da okudum onu da yazıcam soğna..
Casminella, sana geldim derdimi anlattım, seni de öptüm şekerim..
Serpil'cim iz bıırakmayan kitap mı var şekerim, hepsi şaheser bence...
Ezgili tarifim, sen nası düşünceli bi arkadaşsın yaaa,büyüksün, öpüüm elini..
Çiçekli muhabbetim,kafa dağıtacak 6-7 saatte bitecek bi kitap, rahatlarsın oku..
Kalpkurabiyem,mersi şekerim. bak sana bi tavsiye insan mutfaklta nasıl okur sorusuna Casminella nın sitede güzel bi cavap var...
Sağol sevilcim, okuyalım güzelleşelim diğ mi ama :)))

İnci Yemek dedi ki...

Çalışkan arı ziyaretinize vearkadaş olduğunuza çok sevindim:))iyi ve güzel günlerde görüşmek üzere:)
Ayrıca fatih altaylı yazılarını okumaktan keyif alırım eşiyle tanışmamıştım:))sayenizde öğrendim,okuyacagım bu kitabı.
kocaman sevgiler..
karakter harflerikaldırmayı da deneyeceğim:)))

Unknown dedi ki...

sizi mimledim eğer kabul ederseniz bloğuma bekliyorum ...
sevgiyle kalın..

Bucanni dedi ki...

Yazdım okunacaklar listeme :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bende ekliyorum bir köşeye, senin kitap önerilerini.

Çalışkan Arı dedi ki...

Ah şekerparelerim;
İnciliyemeğim,o kocaman sevgiler benimablamın en çok kullandığı ifadelerden biridir, Ay nasıiçime işledi anlatamam,kovanıma gelmen vearkadaşım olman şeref verir bana, hoşgeldin....
Anahtar kelimeyi kaldırırsan seni dahaçok severim, kocaman sevgiler...
Sevgicim, çooook mersi şekerim bu gece yayınlıycam...Sana da kocamansevgiler......
Bucanni ve Yeteneklim büyüksünüz, adam yerinekoyulup okuduklarımın birileri tarafından değer görmesi, uçurur beni havalara...Sizede kocaman sevgiler.
Ay bugün herkese kocaman, koskocaman sevgiler.....