adtech

3 Şubat 2010 Çarşamba

Bulaşık Makinemden NEFRET EDİYORUM



Vallahi ben etmiyorum.
Bulaşık makinem şekilde de görüldüğüüzre BOSCH.
Çoğu insanın  "Ay anlamıyorum, temizkoyup; sudangeçirip koyuyorum, vallahi kirli çıkıyor" şikayeti bizim evde yaşanmaz.
Çünkü insanları dinlemekle kalmayıp anlayan, idrak eden Çalışkanarı Çiğdem, Geçmiş zaman da  bir  bilgiyi öğrendi:
Bulaşık makineleri en geç 6 AY da bir "bulaşık makinesi temizleyicisi"-kibenim tercihim Calgonit- ile temizlenmezse içerilerde kalan yemek artıkları su döngüsüne girer ve  bulaşıklara yapışırmış.
Benim gibi yemeği çooooooookkk, temizliği aaaaaaaaaaz yapan; bulaşıktan hoşlanmayan bu sebepten HER GECE MAKİNE ÇALIŞTIRAN bireyler ise  2-3 ayda bir bu işlemi tekrarlamalı....
Ha unutmadan söyliyim, küresel ısınma karşıtı ve su tüketimi düşmanı, KESE (kovanının kesesinin) dostu bir birey olarak ben; bulaşıkları sadecesıyırp, sudan geçirmeden direk makineye ATIYORUM...
VALLA çoğunuzdan da iyi sonuç alıyorum,...
Naber Akıllıııımmmmm.......
Not: Ay lütfen bağlantıya tıklayıp o resimleri görünn, ne demek istediğimi anlarsınız...

3 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Sudan geçirmeden makineye koyunca, ısı derecesini arttırmak gerekiyor. Çünkü normal konumda yapışmış yemek artıklarını makine sökemiyor. Derecesini arttırınca, sudan tasarruf yaparken elektrikten oluyorsun. Belki makineyle de alakalıdır.

TAZE NANE dedi ki...

Canım ben yeni arçelikten aldım enerji tasarruflu. Sudan geçiriyorum kalıntılar gitsin diye o kadar. Asla yıkamıyorum bulaşıkları önceden. Sonra calgonitin harika bir deterjanı var onu kullanıyorum. Pırıl pırıl çıkıyor. Sorun makinadan çok bence kullanılan deterjanda. Bana söylenen bulaşıklar bitince hemen kapağını arala bulaşıkların kurumasınada yardımcı oluyor. Yeniler enerji tasarrufluymuş. Yada çok az parlatıcı koy dediler. Ben sırf tablet kullanıyorum. Birde bizim burdaki sularda kireç yok tuz bile kullanmama zaten gerek yok. Senin yazdıklarına katılıyorum.

Çalışkan Arı dedi ki...

Hayalbemolcuğm, ben zaten hem hijyen açısından hem de 65 Clik ayarın daha uzun sürdüğünü farkkettiğimden beri 70 derecede yıkıyorum. Yani fazladan masraf "bu mantıkla" olmuyor.Birde çok iyi sıyırırım ve denedim elk de fark eden bişey yok..
Tazenanem, bence de Calgonit en iyisi bana servisin tavsiyesi tablet+parlatıcı+tuz idi, birçok arkadaşım da tabletten şikayetçi olunca zaten takıntı ile NORMAL TOZdeterjan kullanan ben, tableti hiiiiççç kullanmadı :)))
Tavsiyeler için öpüldünüz :)))