adtech

19 Şubat 2010 Cuma

Başardımmmmmmmm :))))

Çok Şükür, Çok mutluyum :))))
6 Nokta körler Vakfı için seslendirdiğim ilk kitabımı bu gün kargoya verdim.
Hayatımda yaptığım en somut başarı bu bence..
Kabul etmek gerek ki kitap okumak bazen tamamen saçmalık,
bilgi de paylaşıldıkça güzel, okuma da...
OKUR arkadaşlarım; ben ilk defa kendim için değil ya da  maaş aldığım için (öğretmen olarak sınıfta yaptığım okumaları kastediyorum) değil; sadece ve sadece işe yaramak için okudum.
Kendimle gerçekten GURUR DUYUYORUM.
Ve tabi ki, Bunu bana Yapma fırsatı veren ALLAH'IMA şükür ediyorum.
ÇOK ŞÜKÜR :)))))))))

10 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım tebrik ederim. Gerçekten çok güzel birşey yapmışsın. Malesef ben sesli okuyamıyorum ama yeğenim küçük kitaplara çok düşgün, kitap okurken vurguları çok güzel onu bu konuda özendirmeye çalışıyorum. Tekrar tebrik ederim.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

aaa ne güzel bir haber bu.. merakta ettim eğer sitede yayınlanırsa bana link atarmısın, dinlemek isterim;)

Pell-in dedi ki...

Tebrik ederim harika bir iş yapmışsın. Kitap listesini indirdim. Elimde olan kitaplar var içinde. Peki ses kaydının kuralları yöntemleri nedir bu işin?

mandalincikmazi dedi ki...

Kutlarım canım
ne mutlu sana bizlerde seninle gurur duyuyoruz...
Başarılarının devamını diliyorum...
Sevgiler canım....

Derinden dedi ki...

Harikasınız, paylaşmak ve birilerine faydalı olmak dünyanın en güzel zevklerinden birisi olsa gerek! Çalışkan arım, tam rumuzunuza göre davranmışsınız. Ben de yapmak isterim ama bu konuda hiç bilgim yok. Yardımım dokunursa çok sevinirim. Ne yapabilirim acaba?

Syhn dedi ki...

harika! çok tebrik ediyorumm.. bende böyle bişi yapmak isterdim ama kimseye eziyet etmek istemem :))

nohut oda dedi ki...

tebrik ederim ne güzel bir iş yapmışsınız..

Çalışkan Arı dedi ki...

bucannim, önemli olan niyet; sen yapamasanda başkasına yaptırabilmek büyük bir özveridir, hatta kendin yapman daha da kolaydır; hayranlıkla eğiliyorum önünde...
Yeteneklim, ne yazıkki 180 MB gibi bir büyüklüğü var ama belki örnek olması açısından çok kısa bi bölümü yayınlayabilirim.
Pelinnim, 6 nokta ile irtibata geçersen seni doğru şekilde yönlendiriyorlar.Ben de sana her konuda yardım için hazırım, büyüksün.
Yıldızım, sağol, inan size beğenilmek benim için bi onur,
sesi güzel dalgalım, eminim senin kadar dolu ve bilge bi okur bu işi benden çok daha iyi işler başarır,
Ah Seyhanım, alemsin, bana eziyet etmek istersen çekinme, hazırım :)))
Odaların en güzeli; nohut olanı, sağol dedim ya çok mutluyum.
Hepinize bol bol bal ikram edeyim; taptatlı bi gece geçirin.
Sevgiler...
Balküpü Çalışkan ARI Çiğdem

Aysultan... dedi ki...

Tebrik ederim kendisi için değil başkası için yapılan çok kıymetli bir iş Hepimize nasip olsun inşallah:))
benim sosislerim de iyi bir markanın %100 dana sosisiydi ve ama kırıldılar biraz aceleye geldiler galiba o yüzden olabilir:))
her zaman beklerim sevgiler :)

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Yaptığın harika birşey, bizim için çok kolay olan şeyler. Bazı insanlar için imkansız olabiliyor. İçin huzurla dolmuştur eminim. Türkiyede böyle birşey olduğunu bilmiyordum. Gerçekten çalışkan bir arısın :)