adtech

9 Şubat 2010 Salı

yerleşimyeri OSMANİYE .......

Ben ömrümün son 4 senesini bu güzel yerde, çok tatlı arkadaşlarımla ve tam anlamı ile bayıla bayıla yaşadım.

Ve işte geldim buraya geldim. Aynı şeyleri, aynı güzellikte yaşayamam; onu biliyorum da, yine de  İnşallah aynı tadı alabilirim.
Ne yazmıştım ilk yazımda; Ben çok hoş bulurum....
Evet sana da hoşbulmak niyatindeyim Osmaniye.
Yeniden Okul yollarında seke seke derse geliyorum.
Merhaba Osmaniye- Toprakkale- Tüysüz İlköğretim Okulu...
Geliyorum; HOŞBULMAYA :))))

6 yorum:

tub@ dedi ki...

hoşgeldin diyelim o zaman şekerim(hoş ben Antalya'dayım ama yakın sayılırız yine de dimi?)


öptüm cancan :)

Derinden dedi ki...

Çalışkan Arım, mekanları güzelleştiren ve anlamlı kılan bence insanlardır. Ayrıca sizin hayata bakış açınızda daha bir anlam katar hayata. İnanın siz hayata nasıl bakıyorsanız hayatta size öyle davranıyor. Hayat bir dağ gibi. Bağırdığınızda hayata yankı yaparak ve çoğalarak geri geliyor etkisi. O yüzden güzel düşünelim ve sizin gibi hoşbulduk diyelim ki artarak gelsin hoşgeldin sözü. Sevgimle...

nohut oda dedi ki...

hayırlı our ınsallah..
yine cok sever ve mutlu olursunuz umarım...
yenı baslangıclar güzeldir her zaman bnece..

Syhn dedi ki...

böyle ii niyetle yaklaşırsan tabii ki hoş bulursun.. hoş bulmalısın!
umarım beklentinin üzerinde bi hoşluk olur ;)

Adsız dedi ki...

yavanlamadım ben:)daha önce ki yazıarı okumayışımdan mı nedir acaba:)yoksa salakta değilimdir aslında:)
nerden geldin nereye gidiyorsun

Çalışkan Arı dedi ki...

Ah benim bal seven, kovanımın adamları....
Çok teşekküer ederim yorumlarınıza.
4 aydır yaşasamda Osmaniyede sadece evimi ve komşularımı tanıdım.
İnsan çalışırken giriyor o şehrin içine.Bende sonunda Muhteşem Miilieğitim kurumunun muhteşem fikirleri gereği 4 ay evde oturup, şimdi tayinim çıkınca Omaniyeli oldum. DAha önce hep bi misafirin yerleşememesi, tedirginliği vardı ütümde.
Artık resman Osmaniey topraklarının adamı oldum :)))