adtech

13 Şubat 2010 Cumartesi

Aşk Kahvaltısı


Yazıp, hemen kaçıcam....
Arı dostu çiçekler, sevgili blogdaşlarım, özür dilerim; meşgulüm, başka bi evdeyim, çok işim var, yorgunum....
Ama şı güzellik isterim ki sevgileler günü ve TATİL günü pazarınızın kahvaltı tabağını şenlendirsin :)))
 Neşeli tabaklarda gördüm TV de, sosis onlardan, ELMA DİLİMLİ PATATES taaa eskiden elif'ten ( şimdi kanalatürk'te, eskiden TGRT de idi)

Sosisler UZUN seçilir dirte 1 parmak  kalana kadar kesilir,
2 ucundan tutup ters tarafa çevrlir,
Kürdanla tutturulur.
YAğda kızartılır.

Patatesler güzelce yıkanır ( kabuklu kalır) elma dilim kesilir, çok kalaın  ya da ince olmaz, tam kararında olur :)))
Yağlı kağıt serilen fırın tepsisine alınır.
Üzerine  çok az 1 kaşık kadar sıvıyağ, tuz, kırmızı toz biber( çay kaşığının ucu ile) ve çok çok az karabiber ekilir.
Yağlı kağıtla sağa sola sallanıp, eller kirletilmeden karıştırılır.
200 derecefırında  sanırım 10 dk (siz tadına bakın) pişirilir.

Şu parasızlıkta, KRİZDE hediye alınamayan sevgililere, kocalara; sevgiler ve sıcak bi kucaklama ile sunulur.
Afiyetle yenilir, sağlık ve sıhhatle masadan kalkılır. Çalışkan ARI Çiğdem'e  hayır duaları edilir, aynen karşılığı alınır.
Herkesin ağzı tatlansın diye, yazı sonunda kovanımdan bir tutam bal sürdüm.........
SEVGİLER
Not: Sevgililer gününün Şeref konuğu çocuklarbu lezzete bayılıyor :)))

5 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

sevgililer gününe özel bi yazı olmuş;)

kalpkurabiye dedi ki...

ÇOK CİCİ BİR TABAKK:))

Garp Kurnazı dedi ki...

Sosisi böyle yapmak hiç benim aklıma gelmemişti valla süper bişi olmuş, sevgililer günü kahvaltısı, ah ahh (:

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık şeker :)

Çalışkan Arı dedi ki...

Allah herkese aşk da versin, güzel yemekler de; aşka da doyalım yemeyede diğ mi ama ??