adtech

18 Nisan 2010 Pazar

VELEV Kİ ÇOK YOĞUNSUN :))))


Evet gerçekten inanılmaz bi tempodayım, koltuğumun altına sıkışan karpuzlardan ençok SAĞLIK olanı düşüp düşüp eziliyor, şükür ki henüz kasa sağlam,
ancak ben bundan MAZOŞİSTce bi zevk alıyorum...
Neden?
Galiba çatlaklım seviyem giderek arttığı için :)))
Okul,
ev,
okumak,
uyku,
spor,
gezme- tozma,
haftasonu ÇUCUĞUMLAN ilgilenme,
blog,
23 MİSAM ( kızımın ifadesi ile) kutlama çalışmaları,
Okulda voleybol bilemedin; masa tenisi maçları (tamam pinpon henüz çalışma seviyesinde)
Aşırı yemek yapma,
Haftada bir akşam 4-5 ailelik misafir çağırma ağırlama.......
Yaziyim mı daha?
Yok zaten yazamam çünkü bittti :))

Neyse şekerim
İşte bu arada Velev ki Ciddiyim de kendine bi zaman yaratıp bitti;
Valla iyiy de oldu
yok bitmesi diil okuması
Gülse Birsel sevdiğim, saydığım çok BAĞAAAANDİĞM ve çokca da güldüğüm bi mizahçıdır.
Ben şahsen, bizzat kendim öpüyorum ellerinden
El dedim neden Ay şekerim ben 79 doğumlu bi insan olarak henüz 30 yaşında minik küçük tefecik bi insan olarak ablalarıma sayar; öpeceksen ellerini tercih ederim :)))

Ha! merak eden varsa akşama bizim yemek ÇİN SALATASI ........

2 yorum:

sibel dedi ki...

maalesef hanımların yükü hep böyle ağır,kolaylıklar diliyorum.sevgiler

Yaren dedi ki...

'Cok harika anlatmisin. Anlatis seklini okurken kendi yazdigimimi okuyorum sanki,cok hos:)) Güzel bir hafta diliyorum sevgiyle kal.