adtech

3 Mart 2013 Pazar

FIRINDA SEBZE KIZARTMA-(Kabak nasıl yenir 1 )


Övecek, anlatacak bişey yok aslında
ama ben çok beğendim fırın sebzeleri
Kabak sevmem ama beğendim
brokoliye bayılırım ama bu süper ötesi geldi
E karnıbahar da sadece bokoliyle çekilir diyordum, bunu da çok tuttum

O zaman ben bari bunu size anlaytayım dedim

Brokoli ve karnıbaharın çiçekli kısımlarını koparn
Havuç ve kabağı ince ince doğrayın

Çok az ya + pulbiber +  tuz ile karıştırın

fırını 220 derece ısıtın
Önce kabak + havucu 10 dk pişirin
peşinden brokoli + karnıbaharı da tepsiye yayın 10 dk daha pişirin.
Afiyet şeker, sağlık-sıhhat olsun inşallah.

Kabak sevmeyip de 
faydasını  ve yemesinin sünnet olduğunu bilenler için 
kabak yemenin diğer yolları da çok yakında geliyor :)))
***



2 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Ellerine sağlık canım,tam övülecek bir reçete bana göre:)bu mevsim böyle yemeliyiz kışın aldığımız kilolar nasıl gidecek:)
Sağlıklı mutlu haftalar dilerim...

Çalışkan Arı dedi ki...

haklısın, kabak, salatalık marul, ha babam ot :)))