adtech

17 Ocak 2010 Pazar

BİŞEY YAPMALI.....

EVET BİŞEY YAPMALI......
Bİ ŞEKİLDE YARDIM ?????
KIZILAY 2868 e ayılan mesajdan genel bağış alıyor. 5 TL
Kızılay bu yolla online bağış alıyor, verdiğiniz kadar....
İHH nin online bağış sekmesi var,not düşülebiliyor Haiti için diye...
 hiç olmazsa buralardan bişeyler yapalım.....
Ben bilmiyorum ne yapsak, ama bi yol arıyorum...
Bilen bana da yol göstersin....

YA ORDA AĞLAYAN KADIN BEN OLSAYDIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben değilim ama nankörde değilim; hiç değilse paylaşın be kızlar....
HİÇ DEĞİLSE YEMEK TARİFİ YERİNE BU YAZIYI YAYINLAYIN.
hiç değilse dua edin be kızlar, en azından dua....
ya da hemen bi şekilde para yollayalım....
yolunu yordamını öğrenen, bana da anlatsın....
 ben bu yolları buldummmm........
*****Yapıcam bişeyler*****


Not: Bir de  KIZILAY ın sadece email yada ceplere reklam yollayarak (siz sadece kayıt oluyorsunuz) para kazanma,bağış toplama yolu var ki; bence çok mantıklı.
O kadar çok saçma sapan şey okuyorum ki gün boyu; en azından birkaçı bi işe yarasın, kızılay bağış alsın :))))


Hiç yorum yok: