adtech

20 Ocak 2010 Çarşamba

MİLFÖY ÇUBUKLARI ( Biberli, peynirli,zeytinli, susamlı)

Meşgul kafam bu ara...
Malum mekanı değiştik evcak; sıra okul olaraktan değişmekte...
Hayırlısı, Allah Büyük bakalım...
Ama ben yoğunken kimse boş durmuyo Maaşallah!!
Millet çatır çatır sayfalar döşemiş...
Ben yine kısa, kolay ve ucuzundan bi tarif vereyim; en çalışan kadınından...



MİLFÖY ÇUBUKLARI (5 dakkalık)

Bir Paket Milföy hamuru ( BİM' den alınan tercihim)
1 yumurta
Biber salçası, zeytin ezmesi, peynir, susam (sürülebilecek herşey)

Milföy hamurunu BİM'den alma sebebim, ucuz ve yağsız olması. Bana diğerleri çok ağır geliyor ama siz bilirsiniz.
1 yumurtayı biraz tuz ya da şeker atıp, çatalla iyice çırpın, köpürsün.
(Akını dahil edin ki hem boşa gitmesin, hemde miktar çoğalsın. İçine koyacağınız şeker yada 1-2 damla yağ gereken rengi alamsını sağlar; bu da ekonomik bi püf noktası)
Milföyleri şeritler halinde kesin.
Üzerine istediğiniz malzemeyi sürün.
(biber salçası, zeytin ezmesi, domates salçası, peynir..)
Yumurtayı sürün.
( Susamlı yapacaksanız; önce yumurta, sonra susam)
2 ucundan tutup bükün.
Sıcak ya da ılık serviz edin.
Çıtır ve hafif bi ikram.
Hem acelesi olanlara, hem de yine "1 çeşit daha olsaydı keşke" diyenlere bi alternatif...
Elinize ve kendinize sağlık...
.......

ah bu arada yorum yazıp bloğumu izlemeye alan arkadaşlarım çok teşekkür ederim.
Arı kovanıma hoşgeldiniz, rahatınıza bakın...
Bu kovan oldukça geniş ve konforludur.
Ve her kovan gibi; çok büyük bi koloniyi ağırlayabilir.
Şimdi KIZLAR.....Dans Zamanı...
Ne dansı mı?
Tabi ki haberleşme, hadi dans edin ki arkadaşlarımıza en güzel çiçek nerde ( ki burda o ben oluyorum; ÇİĞDEM) haber verin :))))))))


dım dım dım dım, dım, tıs                           dım dım dım dım, dım, tıs
dım dım dım dım, dım, tıs                           dım dım dım dım, dım, tıs
dım dım dım dım, dım, tıs                           dım dım dım dım, dım, tıs

1 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim...
Annenizede geçmiş olsun,umarım şimdi çok iyidir...

Annenizdemi varis amaliyatı oldu merak ettim...3 ay yatmış olmasına çok üzüldüm...

Sevgiler...