adtech

21 Ocak 2010 Perşembe

Neydi Bu Yaaaa!!!

Cevap veriyorum:

BİN MUHTEŞEM GÜNEŞ

 İÇİM PARÇALANDI...
Kadın olarak tüylerim diken diken izledim olay akışını.
Anlatım,çeviri ve kurgu hepsi çok iyiydi ve inanılmaz bi etki bıraktı üzerimde.
Tüm bunların üstüne Limon Ağacı ve Bin Muhteşem Güneş'i arka arkaya okumak gibi bi hata yaptım ve iki kitabın kapaklarını görmek bile sarsıyor beni.
Zira yıllarboyu saklanması gereken  harika bir kitap var karşınızda.
Nasıl bişeydi tarifi zor, okurken aldığınız keyfi, düşünürken korkunç bir keyfe dönüştürüyorbu adam. Yani Halid Hüseyini (türkçe yazcam, bunu daha çok seviyorum)  ve tabi çeviren; Püren Özgüren.
Olay dizisi,ekranda izlediğiniz diziler kadar görünür; o derece kafanızda kalıyor olaylar. Yani bu bir kitap ama siz görüntü okur gibisiniz.
Bir de şunu belirteyim.Nasıl şükrettim Allah'a, Türkiye'de yaşayan, ÖZGÜR bir kadın olduğum için, özgür.
Hiç kimse okumazsa mutlaka kadınlar okumalı....
Ayrıca cepboy basımlar çok da çekici ve kullanışlı oluyor okuyan için.
Kitapyurdu fiyatı; 6,44 Tl

7 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

merhaba ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim allah cümlemizden razı olsun..:)) babam gerçekten çok mutlu olmuştu..

Syhn dedi ki...

ah varyaa ismini duymak bile tüylerimi diken diken ediyor.. .. ne kdr üzülmüştümm..
okumadıysanız yazarın birde uçurmta avcısı isimli kitabı var.. onuda okuyun derim ben!

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

merhaba; yazılarınız çok beğendim, tariflerinizide...profile ise bayıldım...aynen katılıyorum düşüncelerinize...
bende beklerim...sizi ekliyorum...güzel bir hafta sono diliyorum....

Çalışkan Arı dedi ki...

Hoşgeldin Gelincik; Sana da yer açalım kovanımızda :)))

CAHİDE dedi ki...

Vaktin hayır olsun çalışkan arı,geçen gün eşim okuyordu bu kitabı.Okunmayı bekleyen çok kitap var sıra gelirse bunuda okurum inşaallah.Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

kitabı bitirdiğimde bikaç hafta etkisinden çıkamamıştım. gerçekten okunası ve mutlaka kitaplıkta saklanası bir kitap. çok etkileyici..

Unknown dedi ki...

bende geçen ay okumuştum.gerçekten çok etkileyici.şimdi uçurtma avcısına başlayacağım. sevgilerrr