adtech

9 Ocak 2010 Cumartesi

FALIM

2-3 Yaş civarı hangi çocuğu görsem; ya elinde ya ağzında ya da dilinde Sakız var.
Biraz önce Kent'in siteyi gezerken farkettim Falım'ın onların ürünü olduğunu.
Sonra da Şu reklamlardaki SAKIZ AĞACI PROJESİ' ni görüp okudum.
Ya ben acaip hoş ve anlamlı buluyorum bu projeyi..
Neden mi* ben çevre dostu olmaya çalışıyorum bu 1.
Sakız kadar ucuz, ki bilirsiniz Falım en ucuzudur, bir tüketim malından elde edilen gelirin bu projeye aklatrılması her firmenın yapacağı bişey diil bu da 2.Kendi adıma teşekkürler...
Ayrıca şu var. Ben Beril 'in boyalı cilalı ve de pahalı bir sakızı çiğnemesindense FALIM tercih etmesini kesinlikle destekliyorum.
Hem bu çok çok zararsız, hem de çiğnemektense sadece paketi açıp atan kızım düşünülürse çok da ucuz...
Hem bir de ne de olda yerlimalı....

2 yorum:

leyya dedi ki...

merhaba çalışkan arı.öğetmenlik dikiş dikmekten çok daha zor:)onu yapan bunu hayli hayli becerir diyorum :)

Çalışkan Arı dedi ki...

Ya ben hiç de öyle düşünmem. Üstad üstaddır. herkesin emeğinin önünde eğilmek, haddini bilip kenara çeilmek lazım. Ben de çok ilgili bi kadın olarak en fazla kurcalyıp, öğrenirim. Ama haddimi bilirim....